SOV GOTT

någon som förstår dig: mamma
någon som du saknar: vicke gubben
någon som du längtar efter: viktor
någon som du hatar: medelålders som ska vara galna på ledin;)
vem kramade dig senast: elina
vem pussade dig senast: vickeee
vem ringde dig senast: vet inte orkar inte kolla:S
vem ringde du senast: vicke där med
vem var hemma hos dig senast: vicke treor jag
vem var du hemma os senast: ÄR hos pär & maria
har du några kärleksproblem: nej!=)
har du ätit något idag: tacos & kinamat jaaa!!
har du pratat med någon idag: jaa
har du gråtit idag: icket
har du skrattat idag: haha gud ja!
hur lång är du: 165:$

Jag:
Är singel: nee
Saknar någon just nu: JA
Är rädd för att bli övergiven: nää, rädd och rädd är jag väl inte
Svär ofta: all the time
Sjunger i duschen: men typ inte:S
Är en morgonperson: fy fan onej
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: jaaa
Är kär i kärleken: jaaa
Skrattar åt mina egna skämt: jämt, jag är ju så rolig
Vill ha barn: jaa
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: VARFÖR INTE??

Har du:
Glasögon/linser: sometimes
Piercingar: navel och snart tunga inte imorrn tyvärrrrrr
Syskon: pontus & pippi
Pojk/flickvän: viktor älskling
Jobb: ne
För många vänner: neee
Rymt hemifrån: naa
Färgat håret: senast idag
Bra självförtroende: nja
Dagens skämt: 'DE ÄR LÄTT ATT KLÄTTRA ÖVER HÄR' (internt)
Sagt "jag älskar dig" till någon: jaa
Varit kär: ÄR
Gjort något olagligt: hahahahha vilken fråga
Somnat i skolan: ja
Brutit ett ben: speicka
Tappat bort mig i min hemstad: nee
Sett en fallande stjärna och önskat: kanske haha;D?
varit otrogen i ett förhållande: aldrig i livet
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra:jo
Smugit ut utan lov: jo
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: haha ja
Varit på en blind datte: nenee
Sovit en hel dag: jaa

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: varje gång jag ser en spegel?;D
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: då&då
Klä dig i svart: oftta typ:P:P
Lita på folk: rätt ofta=)

Sista personen som:
Sov i din säng: vicke gubben
Fick dig att gråta: R.
Du delade en dricka med: elina förmodligen
Skrek på dig: ELINA;)
Du fick sms från: viktor mit hjärta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0