spfl1b

Jaaaadå, jag överlevde första dagen:D lite svårt att få sig upp i morse bara men annars var inte så farligt faktiskt. våran klass blev uppropad sist av alla i aulan så man behövde inte gå ner och riskera att ramla och det var ju skönt;) hade garanterat gjort det annars! hur som haver så tror jag att våran klass kommer bli jättebra när vi lär känna varandra osv:D imorgon ska vi spela brännboll mot den andra fl-klassen och ja hoppas de inte regnar!! våra mentorer verkar ju bra också så det här ska nog bli super =) nu ska jag fika är hungrig som en varg, sen förresten måste jag bara få tillägga att jag saknar norrhammar,9e,ove,birris& eva jättemyckeeeeet!!

Kommentarer
Postat av: LisaHolm

VIIINNST IMORRN, FINNS INGET ANNAT! ;-)

2009-08-18 @ 18:16:49
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: LisaHolm

VIIINNST IMORRN, FINNS INGET ANNAT! ;-)

2009-08-18 @ 18:16:54
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0