the last sight they’ll ever see is a pair of hateful eyes

Hellllooo! idag började våran dag med engelska med ANNA KARBIN smaskmaja men vi hann ungefär ha 10 min sen kom spfl3orna och hämtade oss och sa att det var dags för inspark! först radade dom upp oss och skrev saker i våra ansikten sen var det burträskbingo mellan klasserna, vi förlorade fast vi gjorde ändå ett bra försök, jag friade till en lärare men han va redan gift men annars sa han att de va lugntttttttttt<3<3 sen sprang vissa i underkläder genom skolan, hyllade michael jacksson och sjöng nationalsången för musikarna osvosv, sen körde vi klädled och där vann våran klass med josses låååååånga halsband och alla skosnören;) sen var det en avgörande gren där man skulle byta kläder den förlorade vi men det var lika bra för vi slapp dricka ägg och äta smör;);) näe men det var faktiskt inte så farligt utan mest roligt=) sen hade vi matteprov och det gick skit men vad förväntar man sig egentligen jag (och johanna) klarade inte ens första frågan.......

ikväll ska iaf dom flesta tjejerna ur klassen träffas på dallas och äta där sen skulle vi till j.widman men vi får se hur det blir=D är iaf sjukt taggad på kebabtallrik eller pizza svårt val;) ska försöka komma ihåg att ta med mig min kamera till ikväll också så vi får bilder=D tjing!


sen saknar jag den här bruttan och BÄST för dig att du inte har ätit nåt godisssssss=)=)

Kommentarer
Postat av: sofie

vilka ska bowla?=D

jag är lätt på!:)

2009-08-21 @ 18:00:26
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0