torsdag

Första dagen med 2orna & 3orna avklarad då! gick igenom lite saker på matten och jag säger bara det att jag är verkligen sämst på matte, kommer bli ett helvete för mig att klara matte A och då menar jag det för jag är verkligen kass! sen hade vi arbetssätt och lärande och det verkar som en rolig kurs ändå:) efter det slutade vi och då cyklade jag och Johanna till stan och gick runt ett tag, sen for hon och då träffade jag elundmark & joanna så jag gick med dom ett tag sen kom amme och nu är jag typ lika pank igen vilket betyder att allt är som vanligt! imorgon är det fredag och det är king! ska ta det lugnt i helgen och det är typ första helgen på huuur länge!?!? aja ska bli jävligt skönt! tjing


'säg nånting du gillar att göra på fritiden'
f.16:sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0