wedensday

heeeello! imorse var jag så sjukt trött och snoozade typ i en timme vilket resulterade i att jag inte hann duscha men det var verkligen värt det!! iaf skulle vi skriva brev på morgonen om vem vi var och så och jag skulle skriva mina intressen, vafan gör jag egentligen på fritiden? fick ändå ihop en 1.5 sida och frågan är ju HUR för jag gör ju typ inget annat än att sitta vid den här burken heh. sen va vi i biblioteket,pratade med rektorn och körde lite sammarbetsövningar med klassN ute sen var det lunch och efter lunch körde vi brännboll mot fl1a och vi vann första matchen, sen dom andra matcherna behöver vi inte tala om utan vi säger såhär, en gång vinnare, alltid vinnare;) imorgon har vi sovmorgon till 12.50 och det är verkligen uppskattat! nu ska jag röja lite på mitt rum för det ser ut som skit:S tjing!


Kommentarer
Postat av: felicia

vi är äkta krigare!!

GO SPFL1b ;)

2009-08-19 @ 21:54:14
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: felicia

vi är äkta krigare!!

GO SPFL1b ;)

2009-08-19 @ 21:55:20
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0