what do you say when you to fucked up?

BARBELL PÅ 360 check! det var så jävla jobbigt, massa bänkpress,situps med vikter osv men man känner ju verkligen att det tar så det var värt det och efter en lååång bastu med brudarna känns de ändå lite bättre också;) iaf sitter jag här nyduschad nu och funderar på att ta mig nånting att käka (just i detta nu ropas det att de fanns glass och bär i köket så ska väl snabba mig dit)

SEN måste jag bara tipsa er om denna låt. ABSOLUT bäst just nu! från the hangover (baksmällan) ni som har sett den känner säkert igen den=)


Mickey Avalon - What do you say

Kommentarer
Postat av: johanna f

haha ojaaaaaaaaa

2009-08-30 @ 21:38:15
Postat av: E

åh tack emilia!! ja har haft den där 'fuck up' låten på hjärnan i typ en vecka nu och har aldrig fattat vart den kommer ifrån hahah xDxD från baksmällan e den ju! ja håller med om att den e råbra :D

2009-08-31 @ 17:17:26
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0