you spin my head right round right round

Ikväll har jag och jojje varit på spinning på 360. MJO de var jobbigt må jag säga! uppförsbackar 8 nere 8 bak osv osv, otroligt jobbigt och jag blev svettig som aldrig förr men nu efteråt efter en bastu & lång dusch har jag aldrig mått bättre. typ=) är grymt sugen att köpa kort där för det är så galet stort och fräscht att jag inte vet vad, men de är ju som sagt rätt mycket dyrare än friskvårds men vi får se. Imorgonkväll ska jag och jojje på yoga och jag är typ taggad! nu ska jag äta kvällsfika sen lägga mig i sängen och se tv, somnar förmodligen också. sovmorgon till 9.30 imorn. GILLAS!


hur hård?????

PS. du som tog mina vita tygskor från hm strl 38 och lämnade kvar en 37a åt mig får hemskt gärna höra av dig och ge tillbaka mina DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2009-08-30 @ 04:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0