091213 - Lucia

Först måste jag bara gratta världens bästa mamma på födelsedagen♥

Sen igår blev det så att jag var hemma för att jag orkade inte fara nånstans, förstår inte varför jag var så trött, men sen skulle jag ju upp och jobba kl 10 idag också så jag tänkte att det var lika bra, men imorse när jag vaknade hade jag eller jag har ont i halsen så jag for inte.  Utan jag steg nyss upp och det var grymt skönt.

Igår när jag gick och la mig iaf så började jag se ''vid din sida'' och jag grät mig igenom sista 45 minuterna av filmen, helt sjukt, jag bara grät och grät och grät. Kanske inte verkar så bra på trailern men när mamman får cancer och allt, så jäkla hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0