14 december

Började min dag med att komma försent till tandläkaren,men det löste sig, fick för mig att vara hurtig och GÅ till anderstorp, kan väl säga att när jag var på bron höll jag på att börja gråta och jag ångrade mig för att det var så förbannat jävla kallt ute, eller vad var. DET ÄR så förbannat jävla kallt ute! tog mig iaf helskinnad och bedövad i i halva munnen dregglandes  till skolan och överlevde den här dagen. Måste bara tillägga att det är guld värt att Doris har brända mandlar,helt underbart. Ikväll ska jag träna, är nervös, känner att jag inte kommer att orka, men peppar peppar ta i trä, jag ska klara't! fast innan det blir det slappartime ett tag, en timme, eller kanske 2..

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0