30 december

Imorgon är det nyårsafton, och idag är det slappardag, gick en prommis till pappa eller powerwalk kanske man ska säga, med tanke på mitt klädval, tog på min underställ och lager på lager sen gick jag till honom på ungefär 9 minuter, och det var inte för att vara hurtig utan det var för att det var så jävla kallt. Jag gick fort alltså..

Ikväll ska jag fara till Sanna och se film med henne Alice, Sofia & Sara, och bonusen över allt det där är ju att vi ska köpa pizza!!!! längtaaa.. Sen imorgon tvingas jag damsuga hela lägenheten och städa, weii men det är väl lika bra, då hinner jag inte bli lika överspeedad och övertaggad... Känns dock riktigt tungt, hatar att dammsuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0