alletta gogo

Vaknade för ett tag sen, och det är rätt fint väder ute ändå, bara 6 grader kallt blå himmel och snö, känns helt okej ändå. Nog för att jag mer gillar värme,sol,gräsmattan framme så är det faktiskt inte så mycket att klaga på. Idag vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på att fara på stan men det kändes lite drygt eftersom jag har inga pengar, sen kommer man säkert hinna på stan 20 gånger det här jullovet så jag sparar mig, men annars får vi se. Pappa ska fixa min dator också så vi hoppas att den kommer vara i funktion inom närmaste dygnet, känns förjävligt att inte ha nån. Nu ska jag fika frukost. Ni må då hade=) PUSS!

fast, skulle ändå inte tacka nej till det här..

Egypten 09....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0