Annandag jul

Steg upp som en tapper krigare imorse vid 8, var på stan kvart i 10, Har nog aldrig. Aldrig i hela mitt liv, frysit så mycket, -18° och ni som har varit i Luleå vet att det alltid blåser på stan här, så fy fan trodde jag skulle frysa ihjäl. Skulle möta upp linn iaf men det vart lite strul med bussen men tillslut träffades vi ;) krigade hela dagen och jag vart svimfärdig efter att ha stått inne på monki med 100 andra (jag överdriver inte) människor, förstår ni hur lite syre det fanns inne i den där butiken, fick yrsel och det svartnade för ögonen så jag var tvungen att springa ut och sätta mig ner. Var bomsäker på att jag skulle svimma, men kön var så pass lång att jag den gick som dubbelvikt genom hela affären. Men 50% på allt, kanske kan ha någonting med det att göra!

Iaf sitter jag hemma hos mina kusiner nu, och imorgon åker vi hem, jag och Joppis ska gå en sista sväng på stan innan vi far hem imorgon, är hemma vid 4 nån gång, tydligen är det mycket snö hemma? här snöar det inte längre men nu är det svinkallt så det är väl lika illa. Jaja, tänkte bara skriva här lite men kommer hem imorgon som sagt och då vill jag umgås med mina vänneeeer, saknar er:)


Kommentarer
Postat av: Erik

haha grymt mycket snö nu :P sj så har man varit ute idag och hoppat omkring och brottas i 1m snö hela kvällen ;P

2009-12-27 @ 01:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0