vill bara flänna

nu är jag inne på mitt tredje försök på den här jävla datorn!!!!!!!!! har skrivit ett långt inlägg 2 gånger sen har den bara stängts av.... vilket den säkert kommer göra igen, jävla dator och jävla windows 7. när jag ändå klagar så kan jag fortsätta att säga att jag hatar  den här årstiden!! det är jevvlart mörkt när man far på morgonen och likadant när man kommer hem! sen går man bara och trånar efter julen som ioförsig är kul om man har julstämning (och det har jag faktiskt) så egentligen vill jag bara sittta hemma och dricka glögg men det går ju inte för man har 30 miljoner inlämningar som man har skjutit upp som måste göras! sen så  hatar jag att paradise inte är på tisdagar och är det inte dags att franscesca åker ut snart???? såg på fejjan att det fanns en grupp som hette ''Vi som önskar att Paradise Hotel Franscesca tar livet av sig'' stackars kvinna, men hon ska ut! surare än surheten själv..


Jaaaaaaaaaaaaaadda..... tror ni inte datorn stängde av igen??? fjärde försöket nu..... som tur var hade jag sparat i utkast så det fanns kvar, orkar inte sätta igång den igen utan nu sitter jag i joppis rum, alltså hur jobbigt........ Imorgon har vi sovmorgon fast kom ihåg tjejer att vi ska vara där halv 12 och träna på introt till dundercupen, sen efter skolan blir det jobb & hem till mamma och göra bort röst och rörelse uppgiften osv, försovde mig imorse... vilket var rätt värt... men men ska sluta klaga nu, hadess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0