felsms.com

Till: Pojkvän
Sms: Åkte precis från Albin Haha jag tycker nästan hans farsa är hetare :-P. Vad görs?
Svar: Wtf?

Förklaring: Skulle skicka till Frida men skickade till killen med den heta farsan
 

Till: Mamma
Sms: Min pung ser ut som en Kiwi nu när det växt ut lite. Sticks som fan.
Svar: Tycker inte du behöver göra så.

Förklaring: Skulle skicka till min tjej som jag lät raka mig några dagar tidigare. Stackars lilla mamma fick det oväntade smset


Till: Linda
Sms: Lindas baby såg faktiskt lite mosad ut haha
Svar: Vad säger du? Gud vad hemsk du är, vi ska nog inte ses mer!

Förklaring: Gud vad jag skämdes, vi som va så bra kompisar men nu är vi inte det längre, hon skulle nog aldrig vilja att jag träffade hennes barn.


Till: Pappa
Sms: Tänkte väcka dig med en avsugning, men jag hann inte i morse. Puss på K**en
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som sov hos mig men det kom till pappa. Hmm skämdes ihjäl



Till: Mamma
Sms: JA! Jag klarade mig! Full som fan var jag när jag kom hem, har spytt 3 gånger nu på morronen. Men lyckades lura morsan så hon märkte inget! Det är grönt för åre på lovet M8!
Svar: Ack mårten, vi ska pratas vid kl3. Du ska ingenstans.

Förklaring: Skulle skicka till polarn. Vad ska man säga.. So close..

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHA ack, ack!

2009-12-22 @ 20:21:37
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: mallanh

haha oj vad jag skrattar!;)

2009-12-23 @ 18:47:42
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0