friday

Imorse vaknade jag och hade ont i huvet (som jag har haft sen i tisdags) och jag var jätte yr, så jag gick upp och tog febern och såklart har jag blivit sjuk. 38.2, kanske inte överdrivet men eftersom jag har känt mig halvkrasslig sen i tisdags/onsdags så bestämde jag mig för att stanna hemma, har legat i sängen tills ungefär en halvtimma sen när mamma kom hem och nu  har jag äntligen tagit mig upp, tagit en alvedon druckit lite vatten och nu känns det lite bättre, har fortfarande ont i huvet men ingen feber så det är ju positivt :) snart kommer pappa och hämtar mig och grejerna så då ska jag till han och ikväll blir det nog väldigt lugnt eftersom jag har varit hemma men vi får helt enkelt se. Hoppas på tacos till middag!!! annars så saknar jag mina vänner fast jag bara varit hemma en dag. Ni är bäst, ta åt er, gör det!! för jag menar det!♥ Nu ska jag sluta tjollra för snart kommer nog Jörgen hehe, ni må då hade!

Funderar förresten på att bryta mitt godislöfte imorgon, men vi får se. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0