happy



Satt och smålog hela vägen hem på bussen, vet inte varför jag är så glad. Jag bara är det! och det känns kanon, sa till och med hejdå till busschauffören för att jag var ensam i bussen! Som sagt, gick till mamma i snöstormen idag på förmiddan, tog efter det bussen till stan, träffade henne, pekade ut lite julklappar jag vill ha, shoppade lite julklappar (dom sista! weeiii) så nu har jag precis slagit in dom, sen bjöd jag mammis på subway också=) Handlade lite grejer inför julkvällen imorn osv, sen for jag  också och tränade efter stan, först ett core-pass sen körde jag på en crosstrainer i 30 minuter, trodde allvarligt att jag skulle dö. Men det var skönt efter, iaf i väntan på bussen träffade jag Joanna & David, gick med dom ett tag runt för att fördriva tiden. Sen for dom och då steg jag på bussen. Är helt slut i huvudet efter en vad ska man säga? aktiv dag? så nu ska jag se Anna Ankas jul på play. Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0