hell to the no

DET ÄR FÖR KALLT FÖR ATT VARA UTE.


Tog mig iaf till stan idag, efter jag hade fått en lindrigare utskällning + instruktioner om hur man kokar kaffe, vart inte där så länge, men det var väl lika bra, för det är inte varmt ute. fixade min klocka & köpte ett silverhalsband, känner att denna blogg är det torraste som finns nu men efter nyårs blir det bilder, I swear. Nyårs är förresten på torsdag, på torsdag??? nyss var det ju 2 månader kvar. Iallafallis så spenderar jag min kväll hemma hos frida med hon emma cissi och johanna, trevligt=) FÖRRESTEN, man får bara halva studiebidraget den här månaden. Vad är det för skit..........och alla redan sett den här men,


GUD SÅ ROLIG.


Kommentarer
Postat av: sara

suger:/

2009-12-29 @ 17:26:46
URL: http://saral.webblogg.se/
Postat av: emma

men det va konstigt för typ den 18 fick jag hela studiebidraget...(A)

2009-12-30 @ 16:02:02
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0