Hemmaaaaaaaaaa

Och det första man möts av är 2 meter snö! och 5 meter höga drivor:o sen att alla har skrivit på facebook ''HATA SNÖ'' ''Finns inget att göra i det här vädret'' ''Jag ska aldrig gå ut mer'' osv osv, förstår inte, UT OCH BUSA! det skulle jag ha gjort, om inte mina täckisar var för små.. hehe..

Iaf gick en sista stanrunda med joppis idag, vi avslutade på max, det blev en hel del ändå i helgen:

en jacka
en kjol
en klänning med puffärmar
4 tröjor
vantar
halsduk
halsband
skor
hudkräm

och nu är kontot nästan tomt, MEN vad gör det, man får ju nya pengar till veckan :)


den här bilden är tagen efter julmaten... hehe, ungefär så less är jag nu... på mat alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0