Hey! I'm a beliver

Igår var det en trevlig kväll! Det var jag, Linn, Felle Emma & Malin som såg idol (Alla ni CALLE-FANS, SA JU DET!!!) , åt godis, pratade,kollade i gamla skolkataloger, delade ut julkort osv, riktigt mysigt och roligt=) vid halv 2 hade jag somnat i linns soffa och då bestämde vi oss att det var dags att gå och lägga sig, efter ungefär en halvitmme kanske låg vi i sängen och pratade, sen slocknade vi. Vaknade av att Emma hade ett tidningsställ över sig... haha, sen somnade jag om och sen hämtade Emmas pappa oss vid 11, en mycket trevlig vistelse i kåge helt enkelt. Måste göras om. Idag har jag duschat, smörjt benen med brun utan sol, målat naglarna osv och snart ska jag följa med mamma på maxi för att se lucierna och handla, sen ska vi baka lussebullar! Ikväll blir det guys and girls så det blir nog awsome. Hadess!


Kommentarer
Postat av: f

mycket mysigt att Emilian hittat norrut till bushen!

2009-12-12 @ 15:29:36
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0