I am legend

Blev ingen uppesittarkväll för våran del, utan vi såg I am Legend istället och det är ju så sjukt mycket bättre! Iaf är jag helt mätt efter ett julbord + julgodis + pannacotta... kommer förmodligen inte vara hungrig imorgon heller men då styr vi iaf våra huvuden mot Luleå stad där vi stannar tills på söndag, tror jag. Inte helt säkert än, men vi ska iaf hinna med att äta massa god mat hos min kusin (som för tillfället jobbar i schweiz HUR SVÅRT ATT STAVA??) och annars inte bor hemma, sen ska mormor & östen också dit sen mammas andra bror pär med hans fru maria. Blir nog trevligt, förutom mat så ska jag och linn som också befinner sig i norrut nu hinna en shoppingtur på stan (jag TAGGAR monki!!) på mellandagsrean och förhoppningsvis bränna lite julklappspengar. Om man får några vill säga...


Jag saknar dig emil! verkligen♥


Kommentarer
Postat av: Emil

saknar dig med!!! hitta på ngt snart? :)

2009-12-24 @ 01:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0