ice cold

Godmorgon höll jag på att skriva.... Dundercupen idag då! Vi ägde på introt, spelade en jäkligt bra match, men vi förlorade dock, men nu efter jag och mitt superdåliga förlorarhumör har lugnat ner sig känns det ändå inte så farligt, trotts allt mötte vi ju SPID3 + 4? så det känns ändå som ett tufft motstånd, stannade iaf kvar tills kring 3 då vi tog bussen hem och

FY FAN så kallt det är, 20- vilket innebar röd näsa frusna fingrar och ben och alla andra kroppsdelar.... Josse hade med sig kameran så hoppas hon lägger ut eller skickar några bilder, skulle vilja se filmen på vårat intro också, så om du läser detta, skicka till mig! nu ska jag vila lite, har ont i ryggen (inte efter att ha spelat) utan efter att ha suttit på en bänk från halv 1 tills 3. haha. HADET=)


Ett stycke bild från felles kalas igår=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0