In i kommunikationens värld...

Jag är hopplös, jag skjuter alltid (som dom flesta andra ungdommarna tror jag?) upp inlämningar,prov,läxor,glosor, ja allt som har med skolan att göra tills sista dagen. Och idag har jag riktigt mycket jag måste göra, måste skriva klart min kommunikationsuppgift (slutarbete för kursen, grymt viktigt) om kriser, skrev 1.5 A4 idag på skolan och jag är verkligen inte nöjd, så måste läsa igenom allting nu och finjustera sen göra massor av tillägg av dom olika faserna, egentligen tycker jag det är intressant och så men nu är jag bara stressad och allting är jobbigt och jag har världens press känns det som. Så nu ska jag verkligen försöka få det här klart. Egentligen får jag ju bara skylla mig själv för jag hade kunnat göra det förra veckan men som vanligt, så skjuter jag upp det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam emmilia........

2009-12-01 @ 17:43:50
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0