Julbord

Goddagens :) Har precis ätit mitt första julbord för iår, vi firar jul hos pappa idag med uppesittarkväll, julmat och julgodis. Trevligt! Följde med pappa på stan idag för att skjutsa Pontus, kan väl säga att det skulle jag inte ha gjort, vi fick så i en bilkö upp för solbacken i 25 minuter, men det var lite mysigt faktiskt. Grymt mycket snö och sen var det rätt mörtkt, kom hem helskinnad iaf, vilket var tur. Nu ska jag inte osociala här uppe vid datorn utan ska gå och sätta mig i soffan nu.





Tur att jag hade med mig kameran i bilen, lite tidsfördriv ;)

Kommentarer
Postat av: linn

nice blogg du har! :D



va har du haft för dig idag då? ;)



kram<3

2009-12-23 @ 18:59:53
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för kamerA?

2009-12-23 @ 19:09:32
Postat av: emilia:

En nikon D40 =)

2009-12-23 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0