Känns inte okej

Att jag skrev ett inlägg sen försvann det i tomma intet....
får väl börja om då...

Först och främst måste jag börja med att säga Good Job girls idag på powerstepen och tacktack för subwaymaten felle&linn!! vi fick ju som en fling med han som jobbade där till och med ett hejdå, så det var väl positivt! annars så har den här kvällen gått ut på tvtittande

19.30 - Halv 8 hos mig
20.00 - Stockholm arlanda/Arga snickarn, svårt att se bare ett:s
21.00 - Paradise!!!! 21.30 Greys (missade halva)

Sen nu vette tusan vad jag ska göra, har ju sovmorgon till 13.00 imorgon fast innan det är det spinning som gäller 11.15 och innan det måste jag ju SÅKLART upp och se julkalendern, som faktiskt är riktigt bra!! missar reprisen på kvällN eftersom jag jobbar till halv 8... tragiskt, men de är bara att härda, ni må hade.  PUSS♥


haha hittade den på annas blogg i arkivet, sara kom hem nu=D

Kommentarer
Postat av: emma

Stockholm Arlanda är king!!!!

2009-12-02 @ 23:22:12
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/
Postat av: felle

han var grymt sexiii......

2009-12-04 @ 07:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0