kom 22 kom 23 kom 24

Igår när jag gick och la mig märkte jag att white chicks hade varit på tvn hela tiden, snacka om besvikelse, såg iaf slutet, sen början på en annan film efter det somnade jag. Idag har jag precis - som dom andra dagarna ingenting planerat, eller tror det blir spinning vid eftermiddan, måste bara gå till mamma och hämta mina träningsgrejer först. Men det blir bra, kan behöva röra lite på fläsket!! Annars längtar jag tills imorn, då vi har julmys osv, sen tills den 23e för då BORDE lönen komma, och isf blir det ett sista  ryck ner på stan och köpa julklappar till dom som saknas, sen såklart den 24e. Julafton. Nu ska jag gå och borsta tänderna och lite sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0