lilla-julafton!

Godkväll, Godnatt? Vad det nu blir. Cissi och Johanna for nyss från en grymt trevlig och mysig kväll, Dom flesta tjejerna från klassen kom hit (saknade dock er som inte kom!!!!) för att som ni kanske har läst julmysa, vi körde julklappsspelet med en tärning och det var faktiskt riktigt roligt, men med allt förmånga tävlingsinriktade kan det dock spåra ur men tur att vi denna gång bara körde 15 minuter. Efter det såg vi film och lite sånt pratade, tyvärr var jag inte en trogen kameramann ikväll utan det fick dom andra damerna stå för, så det blir nog att sno lite bilder senare. Kvällens höjdpunkt måste ha varit när EmmaM tog bussen från stan och hoppade av vid svedjevägen, som är vid junibackens pizzeria, jag bor alltså längst bort på andra sidan moröbacke, men kan väl skylla lite på mig för att jag sa att hon inte skulle hoppa av försent så då fick hon panik och ''plingade och steg av'' haha!! men lite mer frusnare än andra kom hon fram tillslut. Och det blev en riktigt trevlig kväll, Nu är det iaf, officiellt dan före dopparedan. Wonderful, och idag 23 december, bokar familjen Sundberg/Schönfeldt RESA TILL TURKEY!



Och när jag även är inne på familly så  måste jag få gratta Natalie som tog körkort idag!! Grattis!!=)


Kommentarer
Postat av: EmmaM

hahah, asså jag frös så mycket så att det var svårt att prata :(

heheh föresten kör bussen till ditt håll sen eller hur kör det egentligen? :$

2009-12-25 @ 21:28:37
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0