looking good!

Första färgningen är nu gjord, och jag vart faktiskt riktigt nöjd med resultatet! nu sitter jag med en slinghätta på skallen och slingning (som är blå:o) i håret, hoppas att det kommer ge mer lyster till håret! haha, Iaf så står runa inne på våran toa nu och blåser håret, efter vi har färgat klart ska pappa skjutsa mig och runa på MAXI sen ska vi åka till kyrkan där vi har alslutning på steg 2 utbildningen, vi ska också sova där och det slutar inte förän klockan 4 imorgonbitti. Vi blir bjudna på pizza där och sen ska vi såklart köpa massa onyttigheter på maxi och sen har simon bränt ut filmer så vi ska se bland annat brokeback mountain!! längtar!!! jaja ni får ha det så bra, och jag nås på mobilen har gratis sms :)

0738020863. PUSS♥



Kommentarer
Postat av: jessica

nämen tack:) vad fin blogg du har!

2009-12-05 @ 15:12:15
URL: http://jessicaeriiksson.blogg.se/
Postat av: sara

är hemma nu! :D och jag är vit haha så du behöver inte oroa dig:$

2009-12-05 @ 23:06:49
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0