lördag

Godmorgon! har ganksa precis stigit upp, mina högtalare till min dator la av igår, och jag som hade tänkt se julkalendern på play.... besvikelse alltså.... måste be pappa fixa detta snarast! annars så väntar jag nu på runa och vi ska färga mitt hår, först en blond färg för att få ut utväxten sen slingor för att det inte ska vara så mörkt =) hoppas och ber till gudarna att det blir fint, annars får jag gå med mössa resten av vintern, näe men skämt o sido så kan runa det där mycket bra :) nu ska jag ta på mig kläder vill inte att runa ska bli chockad när hon kommer in haha. Kan väl meddela sen om hur resultatet blir. ADIOS amigos



Fast egentligen vill jag vara såhär blond som jag va i somras!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0