Me Me ME it's all about ME

OM JUST DIG
NAMN:
Frida Emilia Sundberg
FÖDD:
8 juli -93
BOR:
Moröbacke
SMEKNAMN:
emme,emilian
FAMILJ:
Mamma,Pappa Pontus Joppis (+ Marita,Natalie,Nicko&Andreas)
SKOLA:
A-torp

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:
Jag saknar folk hela tiden.
ÅNGRAT NÅGOT:
Kan inte komma på nånting så.
LJUGIT:
Kanske nån vit lögn.
SVIKIT NÅGON:
Det hoppas jag att jag inte har gjort.
KÄNT DIG SÄMST:
På mitt samtal med Marianne om MATTEA...
GRÅTIT:
Jaa, men det var till en film!
SKRATTAT:
Haha varje dag!
VARIT SJUK:
Japp.
VARIT UTOMLANDS:
Nej.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
Hela tiden, nätdejtar ni vet....

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
Typ till varje sorgsen film.
SKRATTAR DU OFTA:
All the time, nästan.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
Mätt, trött.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
Det går upp&ner :)
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
Näe jag berättar allt???
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
Alltså förälskad kanske, men inte kär.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
Tyvärr, eller det är ju både bra och dåligt.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
Ja, ibland.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
Japp.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
Lyckigare blir man väl inte?
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
Roliga, charmiga killar som är sig själva.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
BÅDA!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
Lång så man måste stå på tå :$
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
Brunett!

OM DIG :
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blondie.
ÖGON FÄRG:
Grå/Gröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
Axellångt.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
Haha inte vad jag kommer på.
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
Ibland, just nu är min tumnagel lång!!!
SMINKAR DU DIG:
Inte när jag bara är hemma.
HAR DU ETT JOBB:
Japp, eller jobb och jobb.
KLÄDSTIL:
Leggings,Jeanstights,tröjor,halsdukar? som alla andra i skeåå?

Kommentarer
Postat av: feeee

''smeknamn: Emilian''

hahah gillas (Y)

är det gammalt eller är det jag som kommit på det?;]

2009-12-18 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0