Nöjd

Nu är julafton över, känns både bra och dåligt, längtar som en tok till nyårs och jag tror inte jag är ensam om det heller, har fått massa fina paket, ett par byxor jag ville ha, en ny klocka och badtvålarna toppade nog listan, sen fick jag kläder och pengar och lite småtjaffs. Men jag är nöjd. Har ju som sagt en utlandsresa som väntar på mig och familjen i Augusti. Vilket känns mer än bra.

Efter en hel del julmat och julgodis däckade jag helt enkelt i soffan, gick och bytte om till myskläder och det är ju precis så man vill ha det. Eller iaf jag, sköna kläder med släkten och mys i soffan. Great! Imorgon blir det bara att vara hemma här, men sen på annandagen, då väntas shopping!! jaja, Nu ska jag avrunda. Har inga bilder eller så men men.


Kommentarer
Postat av: flish

du är INTE ensam om det, nej!!!!!!!!

(woho)))



ps. gillade ditt sms♥

2009-12-25 @ 13:22:54
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0