SE DEN

först och främst, Avatar - SE DEN! den var jäkligt bra, SVINBRA helt enkelt. Bra val Julia, och man vill typ vara en Avatar nu, synd bara att jag och Johanna missade dom 5 sista minuterna av filmen för att vi skulle hinna med bussen. Aja vet ju vad som hände nu iaf! Annars så är jag hemma nu och är inte så jättetrött men jag har verkligen ont i rumpan!! träsmak som fan!! satt i bion i ungefär 3 timmar och jag har typ träningsvärk nu, eller liknande smärta. Som om man har åkt bil jättelångt... Jaja ska avsluta nu, men som sagt.


Kommentarer
Postat av: lisafisa!

Funderar på att ge Klas en biobiljett i julklapp. Han vill se den, men jag har varit skeptisk. Är den verkligen så bra?;-)

2009-12-20 @ 16:52:28
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0