slappppp

Den här dagen har varit så slapp att det finns inte, har sett tusen program på tvn, 2 filmer och ätit tårta 2 gånger, klagar - nja de gör jag väl inte men jag vill faktiskt träna, har kännt mig värsta dåsig? heter det så? och jag har inte tränat sen i torsdags (förra torsdan) men imorgon blir det dubbelpass som vanligt sen ska kör vi igen.

Har precis kommit ur duschen och innan det var jag och solade, kan ju inte gå runt som ett vandrande A4 nå längre, känndes inte så kul, så jag tog tag i det! nu har jag rosiga kinder och känner mig vaaaarm, men det försvinner nog snart, ikväll ska jag se holliday och snyfta lite, skola imorgon men jag börjar med tandläkartid 0840 så det blir en liiiiiiten sovmorgon men det gillas! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0