stormmmmmmm

Tog mitt feta arsle ut i snöstormen idag, trodde inte det var så mycket snö som det verkligen vaaar, men det var det. Iaf for vi till elina där vi spelade Buzz, min gubbe Amir sög, inte mina kunskaper utan min gubbe, sen gick vi till maxi i stormen och det var blåste hur mycket snö som helst sen så drev det sjukt mycket så den där vanligtvis korta biten till Maxi vart ojobbigt lång.... Tog oss helskinnade hem gjorde vi iaf, och sen såg vi Weeds och pratade osv :) Taggade nyårs olidligt mycket!! gick eller sprang hem för ett tag sen och det var verkligen läskigt för det var så tyst att jag bara väntade på att nån skulle skrämma mig, men det hände ju inte. Imorgon ska jag äntligen ta mig ner på stan, jaja, var bara det. Hejsss

Kommentarer
Postat av: runa

Jaa att den är snygg:D:D:D

2009-12-29 @ 00:37:21
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0