Tisdag

10 över 9 tog jag svininfluense sprutan, har alltså bara några timmar kvar att leva

eller, jag kan ju möjligtvis börja gå baklänges, men som sagt: det återstår att se! Iaf börjar jag må jätteilla nu, vet inte om jag är lite hyprokondiker eller om det är på riktigt, inget skämt, gud så jobbigt..... Idag blir det ingen träning för mig iaf, mamma hade hört att man kunde svimma osv efter sprutan så det skulle väl inte vara någon hit att ramla av cykeln och sitta fast i pedalerna.

Har iaf matte nu och jag gör rättare sagt ingenting, allt är som vanligt vill säga. Efter det här har vi lunch, kommu idrott & friluftsliv. Sen ska jag på stan och köpa ett par leggings, hoppas dom finns kvar. Nu ska jag avrunda. HADE =)


en bild som gör mig glad!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0