TUESDAAAY

Började dagen med svenska, fick tillbaka grupparbetet och det där katarina kan grejen med att ge orättvisa betyg säger jag bara, efter det mentorstid där Erik & Katarina bjöd på fika, tackar och bockar, sen hade vi matte (SISTA MATTEN FÖR I ÅR) skönt! sen lunch, där ingen i våran klass nästan åt någonting, tror absolut inte att det berodde på att vi fikar för mycket, nej nej. Sen efter det hade vi kommunikation fick VG+ i det slutgiltiga betyget och är väl så gott som nöjd :) hade ju inte så bra på första provet så man får väl nöja sig. Efter det var det idrott och sen efter skolan stannade vi som ska vara med på dundercupen kvar och övade lite intro, k a n o n =) synd bara att vi ska möta SPID3 orna men HEH vi får väl komma på nån bra teknik, efter skolan for jag hem, slocknade i soffan sen nu ikväll har jag och joppis gått till MAXI, trodde jag skulle avliva, med tanke på att jag tränade igår och trodde att jag skulle kunna köra som vanligt, har jag nu olidlig träningsvärk, inte okej nån stans. hur som helst så börjar ugly betty nu och imorgon har jag sovmorgon, PUSS HADE =)



PS. Idag fyller denna brutta år GRATTIS IGEN=] DS

Kommentarer
Postat av: felicia

hahah sött emilian ;]

tack igen(i efterskott) =D=D



saftkalas, saftkalas woho-woho!!

2009-12-16 @ 16:42:13
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0