är det svårt eller?

blir galen
har insett att jag är en beroende bloggare..
seriösast när det väl gäller! som idag, när jag skulle blogga.
men det laggade. såklart.

Annars har den här kvällen sugit så mycket röv som det bara går att suga, förlåt för ordvalet men fan ta åke lundgren. Vem vill veta om hans pjäser som han har satt upp i Malå? Ja... inte är jag en av dom iaf. Sen är jag inte hyfsat intresserad av bonska,författare eller kusmark för den delen heller. Nu har jag ett matteprov imorgon som jag kan ungefär 0 av? Procent är ganska lätt, men vadå promille och sånt, orkar inte engagera mig.

nu ska jag lägga mig i sängen och dö, har ätit säkert 10 hembakta marränger ikväll och dom börjar jäsa sådär skönt i magen nu. Inte najs

PUSS!


jag saknar er väldigt väldigt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0