att bo i skellefteå stad är så tråkigt att jag snart börjar gråta

Just nu vill jag bara flytta som aldrig förr. Ingenting asså absolut ingenting händer i denna håla som vi kallar stad, allting är för 40+are med deras barn.. vad gör vi på helgerna egentligen, ingenting. Och på veckorna?

- ännu mindre..

blir så satans less på allting, samma folk överallt, snö snö & ännu mer snö sen lägger komunen flera miljoner på melodifestivalen som ska vara nästa vecka....hur många kompisar i min ålder eller uppåt ska dit? jag vet inte en.
Kan dom istället inte satsa på att ha nån konsert eller nånting för våran ålder. Näe inte ens det. Fan så trist det är att bo här!!

hålan även kallad skellefteå suger och om du ens hade EN tanke på att flytta hit. Då är mitt tips att stryka den direkt för här finns fan ingenting att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0