because I didn't belive it

Nu är jag hemma från gymmet, jag säger en sak! Det här blir bra elina, jävligt bra! 2 timmar och jag känner faktiskt av det i mina biffiga armar. (läs ironin) men jobbigast var nog löpbandet körde på level 13 eller vad man säger och jag fick lite flashbacks från cooper i höstas verkligen världens jobbigaste runda. Och gissa vad? på onsdagmorgon har vi beep. SKIT KUL! kommer sänka mig så vanvettigt. Sen är det 2 nationella prov i veckan också, svenska läsförståelse och svenska uppsatsen det som känns positivt är ju att vi får ha godis och allting under 4 timmars uppsatsen. Jaja nog pratat om det vill inte ens börja gruva mig.

Nu ska jag äta mackor&oboy har förmodligen längtat hela dagen=)
hade :*



den här bilden är ju så sjukt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0