because I know how I feel about you know

Jag har börjat fundera om jag är en bäbis inne i mitt sinne. Helt allvarligt. Jag sover ju mer än någon annan människa på denna jord! Igår var jag med Elina och vi gjorde inte så mycket, tog igen lite tjejsnack och bara softade framför tvn, Såg ingen direkt film eller nånting och det var hyffsat skönt faktiskt. Sen for hon vid 12 tiden och då gick jag och la mig. Somnade som en stock och vaknade när mamma väckte mig runt 10.

för jag hade träning.......halv 12 till ett, fast det var rätt roligt. Innebandy,fotboll & basket blev rätt förvånad trodde inte det skulle vara nåt annat än hårdkörning! & DET ÄR JU BRA! Iaf så drog jag ner på stan efter träningen och mötte upp Runa&Elina vi gick och kollade lite och jag hittade en snowboardjacka,sen gick vi och fikade. Chai&kladdkaka var verkligen efterlägtat. Sen tog jag bussen hem och nu är jag hos pappa, har tagit en powernap i soffan nyss & det är det jag menar, jag sover ju mer än en häst travar. Sen är pappa&pontus och hämtar kinamat nu som vi ska äta framför tvn (hoppas jag) sen se mello& äta andra onyttigheter. Sen imorgon ska jag gymma med Elina på förmiddan och sen efter det har jag innebandy grejen med kyrkan. Kul kul. Saknar min fanny också som är i falun och spelar SM så sjukt roligt hoppas det går bra i semin imorn=)

Nu ska jag fortsätta se tv med min bråkiga katt PUSS TJING:)



GUD VILKEN NY BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0