fredag den 13onde

Och det märks... vaknade imorse som vanligt, gick upp käkade frukost osv sen skulle jag platta håret det gick bra i ungefär 5 minuter sen blev det strömavbrott, 20 minuter innan bussen gick, och där stod jag. osminkad oplattad oklar i mörkret, fick ta en ficklampa och lysa med för att ens se mig själv i spegeln.men som tur var varade bara strömavbrottet 15 min så jag hann!

fast det blev inte bättre snabbade som fan till bussen och hinner just in sen kör den vanliga vändan och ungefär vid moröbackeskolan dog bussen. Där blev vi stående i 25 minuter så jag vi fick ta en annan buss (IGEN, andra jävla gången på den här veckan) så jag vart sen hur som helst och då gjorde jag ett matteprov som gick skit. skrev på en uppgift ungefär.
Sen var det korv till lunch & all skolmat är äcklig men korven tar fan priset. Vet inte en endaste som tycker den är god i hela världen.

Resten av dagen funkade helt okej och pappa hämtade mig på skolan så nu är jag här! ikväll ska vi se film hemma hos mig sen är det 3.90 på maxi så ni lär se mig där =D PUSS=)



min första bild med d40=)))))))=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0