hemma

Efter en trevlig kväll är jag äääääänteligen hemma, sov hos malin inatt med henne och runa, vi låg i malins 1.20 säng och jag fick ungefär en halv cm att ligga på. Så idag gör min rygg och framför allt mina fötter ont efter att ha gått igenom hela stan ett dussintals gånger....

Vi träffade iaf ett jehovas vittne på max som vi satt och diskuterade med han var både oskuld, 32, och ganska konstig om jag kommer ihåg rätt, sen träffade vi en kopia till martin stenmark och trummisen till HEAT en trevlig prick de där!

Annars gick våran alla hjärtans dag rosa tjejkväll ganska bra förutom en grymt besviken mamma och lite andra tråkiga händelser var det rätt trevligt. Smällar man får ta.

Nu ska jag duscha luktar häst


PUSS &  imorgon är det måndag. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0