i norrhammars mörka lokaler...

Heja! nu sitter jag i datasalen det är väl helt OK förutom att jag är helt själv. Några sitter där nere och spelar halo (som jag förövrigt ska KINGA i sen) sen sitter några i 33:an och nöter P.S. Resten är i cafét och ser film, barnhemmet tror jag det var. Är inte så gud förbannat taggad på att se en skräckis när det är mörkare än självaste natten här och jag är ensam på övervåningen.

Skulle inte förvåna mig om the grudge kom och tog mig, eller samura från the ring.

shit nu lät det i skrivarn och jag har inte ens skrivit ut nånting........

aja, skriver nog sen känns som jag inte kommer sova så mycket inatt men vad gör det? när man har världens bästa klass :-)

PUSS=)


Kommentarer
Postat av: r.h

saknar dig med:(

men vi träffas imorgon hos malin!:(



Duu asså dom öppnar nightflight halv 7 för spelarna så vi måste typ vara hos malin klockan 5?;O

puss

2009-02-26 @ 22:01:17
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0