I try to get up

Riktigt trevlig söndag! Slet som en jude på gymmet (okej jag skoja) men jag var iaf där och körde och det räknas va? Sen efter det hann jag hem och käka lite sen var det direkt upp till kyrkan för att spela innebandy, eller john bauer men sak samma. Efter det for vi upp till kyrkan igen och fikade lite malin&runa drog vid 9 men jag stannade flitigt kvar! iaf så bestämde vi vad vi skulle klä ut oss till på biskopens buckla kom fram till att catwomen (alla tre) inte var någon bra idé så jag ska vara stålmannen!




Blir jättebra! ;)  Sen nu har jag nyss kommit hem till mamma & min dator är här nu<3. Så äntligen kommer jag ha ett liv. Eller var det inget liv? ;) haha. Är för trött för att tas på allvar.
Imorgon har jag ingen skola för vi ska på vip utbildning (ni hör ju bara på namnet att det är snajsigt) där vi ska bli bjudna på pizza & fika. Har nog aldrig längtat till en gratispizza så mycket. Så jag börjar 9 & slutar 2 funkar helt klart ;)

Nu ska jag göra ingenting, ta igen lite tid här på datorn. PUSS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0