I'm still mad as hell and i don't have time to go round and round and round.

Simon .... säger:

såå va gör pojkflickan som påstår att hon väger för mkt fast att min katt väger mer ?



hur ska man tolka detta?

Iaf så kom jag på när jag själv läste min blogg (jag är den mest trogna läsaren) att jag skulle ju färga håret idag! Hade ju köpt färg och allting. Iaf är det den här färgen



opal medium askblond, vet inte vad detta skall betyda... gråhårig nästa?
hoppas det blir bra ivf. Och ja, det är min fina gh gitarr där bak som ni skådar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oi. det va ett skämt för det första :'<! och för det andra! det är jag som är din mest trogne läsare! det va ja som frågade om du hade färgat håret!

2009-02-22 @ 22:54:04
Postat av: Ms J

Hej, undrar bara hur håret blev? (funderar på att köpa en sådan själv) Man är ju lite rädd att det ska bli grått! :S :P

2009-03-23 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0