Jaaadaa

Är hos mamma nu, fick hämtning efter skolan eftersom jag är så trög och hade slut bussresor på busskortet, sen hamnade jag bara här. GÖTT att slippa syskonen ett taag. Fast jag ska ju hem sen men jaja. Iaf så hade vi flff idag kanske sa det?! och vi gjorde ett spel med massa olika frågor, rätt kul förutom att ERIK ERKI eller kalla han vad ni vill kryssade ner allt så det inte blev sparat.

Även fast jag brann av totalt och fick damp har jag nog inte skrattat så mycket på ett bra tag. HEH! Ikväll har jag innebandy me mallan&runa sen efter det ska jag hem och läsa min bok. Som jag btw läste typ 30 sidor idag i! eloge till mig! Sen tycker jag att ni ska fortsätta ställa frågor för fan, annars ger det ju ingenting. Sen hade jag ju fått fika till ''utflykten'' och det blev ju ingen utflykt så jag flyktade mig till mitt rum i min säng och käkade butterbullar efter skolan. Skönt att leva just då=)!


nyårsafton i egge GUD SÅ NAJS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0