jag gör allt jag kan och lite till

Men det går inte längre, jag försöker och försöker men vad jag än gör så ska du alltid hitta fel? kanske vore det bäst om du försvann, för evigt. För jag kan inte hitta nånting som jag inte skulle vara beredd att förlora om du for. Eller en sak. Men det är jag nästan villig att göra, för du får göra ett val väldigt snart, för annars är det jag som sticker, tar med mig mina grejer och kommer aldrig tillbaka.Och det kommer du att få stå för sen.. lätt att förklara va? Var det bara du som vore inne i bilden skulle det vara jättelätt för mig skulle fara samma dag, men nu är det flera det handlar om. Det har varit bra nu ett par år men nu har jag äntligen börjat fatta att det inte är mig det är fel på. Det är ju dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta för din bitch på L ? (L)

2009-02-02 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0