jävla fitt the phone house!!!

ååååååhh förbannat, kan de bli mycke värre eller? I fredags när vi köpte mobilen så betalade pappa en avgift på 250kronor och nån försäkringsgrej, sen så skulle jag komma tillbaka idag (tisdag) och hämta mobilen då när jag kommer dit idag så säger dom att pappa glömde betala 250 spänn så jag ger dom dom pengarna sen går jag hem och då ringer jag pappa nu när jag kommer hem och såklart så har han redan betalat dom pengarna!!

så dom jävlarna blåste mig på 250 jävla spänn :O sen fick jag inget kvitto heller. ska dit med kniv imorgon som malin sa och jag lovar att jag går inte där ifrån förän jag har fått dom! fan en förmögenhet för en fattigstackare som jag :'(!! näe men pengar som pengar vägrar betala dubbelt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0