johodda

Ååå skräp säger jag bara!! Jag är hemma idag för att jag pallar inte längre... måste verkligen göra nåt åt det snart.. måste!! orkar inte. Iaf så suger det att vara hemma, mitt enda sällskap jag har är mina tre vilda katter som nu håller på att käka upp min matta. KUL=) inte ett dugg mehe. Men dom är mysiga i sängen iaf

oj vad det där lät fel..

Hur som haver så såg jag beck igår, den var jättebra! har inte sett den förr och som runi skrev på hennes blogg

''Någon mer än jag som såg det nya beck-avsnittet ikväll? Själv tycker jag att det var riktigt bra, 5 av 5 hallonbåtar. Gillar inte ens dom godisarna men vafan''

och jag gillar hallonbåtar så den var ju kanon bra=) Nu finns det en film som jag vill se jättemycket men hittar ingen torrent nån stans på den satt i en halvtimma och letade igår ''i taket lyser stjärnorna''. Värt att jag slösade upp alla mina besparingar direkt jag fick dom så jag kan inte gå på bio....& värt att jag bara får halva barnbidraget nästa gång. Inte ett dugg men min pappa  far ju till thailand den 27de ( I 3 VECKOR!!!!!!!!!)  så då kan du ju lämna liiiiiiiiiiiiiite extrapengar här hemma? visst? bra =D tror han läser faktiskt....

näe nu ska jag försöka göra nånting annat ingen kul är inne på  msn eller nånting kul liveeee har man ju! not. AJA imorn taggar vi nationella läsförståelse svenska blir nog bra=)

haade



ååhhhooohh ta mig tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0