Ledigheten är min bästa vän

Heja! gud så duktig jag har varit idag=) Vaknade av att fanny ringde och väckte mig som alltid då ;-) men jag vill ju att hon ska göra det ananrs sover jag bort heeeeela dagen och de vill jag ju inte.
Eller jag vill!! men jag får inte:(
Så jag gick direkt upp sen städade jag i köket vuxenpoäng till mig=D

Sen åt jag lite paj till frukost bara för att känna att man verkligen är ledig, sen efter det for jag och fanny och djurade en timme på gymmet fast mina armar ville inte sammarbeta..... tränings jävla verken kan jag lova! Efter det gick vi iaf in till stan och mötte upp mallan,runa&rebban vi strosade runt sen satt vi på waynes i en timme ungefär jag smakade chailatte eller vad det nu heter och de var ju jättegott=D så det blir att beställa en sån nästa gång ;-)

Sen gick for malin&rebecca och då gick jag runa och fanny och provade korsetter på lindex, mycket........vet inte riktigt vad jag ska säga men.. det va som inte våran grej direkt men vafan nån gång måste man ju prova iaf.

Efter det  skulle vi ta bussen hem och då vid läkarvägen så stannade bussen och efter det hackade den hela vägen till statoil så vi fick gå ur bussen och kliva in i en annan så det tog 35 jävla minuter att komma hem! hann både somna och dö på den tiden.

Ikväll ska göra absolut ingenting eller jag ska se familjen annorlunda på 4an helt sjukt! 10 barn.... vill inte ens ha ett=D eller... Nu kom morsan hem och jag är hungrig hoppas vi ska äta nåt gott=D

paj till frukost + träning = förbrännt + fika på waynes = gått back i maten today. Tollereras inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0