like how much you want it

20 i ett är klockan och jag är fortfarande uppe... tragiskt, men min powernap som jag tog där vid 4tiden fick mig faktiskt piggare än vad jag trodde. Just nu dricker jag en drickyoghurt,lyssnar på kelly clarksons nya låt (ja runa jag såg på din bloggis) och skriver på en so fördjupning. Den ska nämnligen vara inlämnad på fredag och jag har skrivigt ungefär ingenting.

Sen måste jag läsa min bok också har drygt 80-90 sidor kvar skulle jag tro, så tänkte läsa 40 nu och resten imorgon. Jaja back to work nu. Kommer förmodligen vara död imorgon på skolan men det är smällar man får ta! hade puss!



titta vilken ny bild.. våren 07 kanske?

Kommentarer
Postat av: kungen

haha jag menar inte dig, tro mig;)

btw nice bild!!!!!

2009-02-19 @ 09:24:44
URL: http://evalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0